What are you looking for?

CALL US:

+30 2310 223855

+30 2310 864865

Select Currency

CALL US:

+30 2310 223855

+30 2310 864865

Όροι και Προϋποθέσεις

1. Γενικά
Παρακαλούμε διαβάστε αυτούς τους όρους και τις συνθήκες πριν δώσετε την παραγγελία σας. Δίνοντας την παραγγελία σας στην εταιρία μας συμφωνείτε με τους όρους και τις συνθήκες.

Οποιαδήποτε αναφορά στο Bouquet/ Bouquet flowers/ design by Bouquet/ Κατάστημα μας/ Καταστήματα μας/ Εταιρία/ Εμπορία/ Εμείς θα σημαίνει τη διεύθυνση του Bouquet flowers που πουλάει ή προμηθεύει τα άνθη, φρέσκα ή και αποξηραμένα, διατηρημένα, φυτά, κεριά, είδη γάμου, στέφανα, μπομπονιέρες, βάσεις μεταλλικές, βάσεις γυάλινες , βάσεις γενικά, είδη βάπτισης, προσκλητήρια κ.α. 

Οποιαδήποτε αναφορά σε Εσάς/ Αγοραστής/ Πελάτης θα σημαίνει το πρόσωπο που αγοράζει και του οποίου τα στοιχεία είναι με λεπτομέρεια στο αγοραστικό αίτημα.

 
Είμαστε πιστοί στο να κρατάμε την πολιτική μας. Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγουμε για σας νόμιμα (σύμφωνα με τον κώδικά Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων 1998).
Αυτοί οι όροι και συνθήκες δεν επηρεάζουν τα συνταγματικά σας δικαιώματα ως καταναλωτή. Εμπορικές πράξεις διέπονται από τον Ελληνικό Νόμο και οποιαδήποτε διαφωνία στην διεκπεραίωση θα επιλυθεί στα Ελληνικά δικαστήρια.

2. Παραγγελίες
Παραγγελίες μέσω του οnline καταστήματός μας θα γίνονται δεκτές μόνο κατόπιν επιβεβαίωσης λήψης της παραγγελίας από εμάς μέσω email ή τηλεφώνου. Η αυτόματα παραγόμενη επιβεβαίωση του αιτήματος παραγγελίας είναι μία γνωστοποίηση ότι έχετε καταθέσει την παραγγελία και επιτρέπει σε εμάς να ελέγξουμε αν έχετε γράψει όλα τα στοιχεία σας σωστά. Μετά την επιβεβαίωση λήψης της παραγγελίας σας από εμάς δεν γίνεται ακύρωση της παραγγελίας εκ μέρους σας.

 

Είναι υποχρέωση του αγοραστή να δώσει όλα τα ζητούμενα στοιχεία κατά τη διάρκεια της κατάθεσης παραγγελίας για να τοποθετηθεί η παραγγελία σωστά. Αν δεν λάβουμε όλα τα ζητούμενα στοιχεία μέσω της ειδικής φόρμας που έχουμε στην ιστοσελίδα μας η παραγγελία σας θα θεωρηθεί άκυρη και δεν φέρουμε καμία ευθύνη για αυτό.

Έχουμε το δικαίωμα να ακυρώσουμε οποιαδήποτε παραγγελία οποιαδήποτε στιγμή. Αν έχει γίνει η πληρωμή, θα έχετε την πλήρη επιστροφή των χρημάτων σας άμεσα.

3. Πληρωμή
Δεν θα αποστείλουμε ή κρατήσουμε αγαθά αν δεν έχει ολοκληρωθεί η πληρωμή. Η πληρωμή μπορεί να γίνει με χρέωση πιστωτικής κάρτας μέσω του online καταστήματος μας.

4 α. Τιμή
Κάνουμε τα αδύνατα δυνατά για να κρατήσουμε τις τιμές και όλες τις πληροφορίες όσο πιο πρόσφατες γίνεται σε αυτή την ιστοσελίδα. Ωστόσο, περιστασιακά πληροφορίες από τους προμηθευτές μας μπορούν να αλλάξουν ανά πάσα στιγμή, οπότε έχουμε το δικαίωμα να αλλάξουμε τα χαρακτηριστικά και τις τιμές στην ιστοσελίδα σε οποιαδήποτε στιγμή. Για τέτοιου είδους αλλαγές θα ενημερωθείτε το συντομότερο δυνατό.

4 β. Μεταφορικά

Οι τιμές που αναγράφονται στην ιστοσελίδα μας αφορούν την παράδοση των προϊόντων μας μόνο στην πόλη της Θεσσαλονίκης. Για την ευρύτερη περιοχή Θεσσαλονίκης , για την υπόλοιπη Ελλάδα και όλο τον κόσμο υπάρχουν έξτρα μεταφορικά. Τα μεταφορικά για όλα τα προϊόντα μας όπου υπάρχουν επιβαρύνουν τον αγοραστή και θα ενημερώνεστε για αυτά.



5. Φ.Π.Α
Όλες οι τιμές συμπεριλαμβάνουν Φ.Π.Α σε άνθη, φυτά 13% και σε όλα τα υπόλοιπα 23%

6. Περιορισμοί και Ευθύνες
Προσπαθούμε να διασφαλίσουμε ότι όλες οι πληροφορίες της ιστοσελίδας μας είναι σωστές. Παρόλα αυτά, δεν είμαστε υπεύθυνοι για την χρήση των πληροφοριών που έχουν δοθεί.

Συμβουλές που δίνονται από προσωπικό μας μέσω τηλεφώνου ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ενδεικτικές και θα πρέπει να ελέγχονται από τον αγοραστή πριν την παραγγελία. Όπου έχουν δοθεί συμβουλές, είναι απλώς μια γνώμη χωρίς δέσμευση.


Πάντα προσπαθούμε να είμαστε στα χρονικά πλαίσια της ημερομηνίας παράδοσης, αλλά μερικές φορές μπορεί να υπάρξει καθυστέρηση την οποία δεν ελέγχουμε εμείς. Έτσι, οι ημερομηνίες που εμείς καθορίζουμε για την παράδοση των αγαθών είναι μόνο σχετικές και δεν θα είμαστε υπεύθυνοι για οποιαδήποτε απώλεια, κόστος, ζημία ή έξοδα που θα προκληθούν από την οποιαδήποτε καθυστέρηση της παράδοσης των αγαθών.

 
Όλα τα αγαθά δεν είναι πάντοτε διαθέσιμα. Ως προς τα άνθη και φυτά καλό είναι να δίνετε και εναλλακτικό είδος˙ ως προς τα προσκλητήρια- μπομπονιέρες – στέφανα κ.α. σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας των αγαθών δεν εκτελείται η παραγγελία σας και ενημερώνεστε γι’ αυτό όσο μας είναι δυνατόν συντομότερα. Στην περίπτωση μη διαθεσιμότητας των αγαθών και εφόσον δεν έχουμε κάνει άλλα έξοδα για την εκτέλεση της παραγγελίας σας, δεν γίνεται καμία χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας.
 
 


Επιστροφές/ Αποστολές

1. Επιστροφές

 

Σε καμία περίπτωση δεν γίνεται επιστροφή των αγαθών .Τα άνθη και τα φυτά είναι αναλώσιμα και τα προσκλητήρια, μπομπονιέρες, στέφανα κ.α. , είναι χειροποίητα και κατασκευάζονται ειδικά για κάθε πελάτη / παραγγελία.
 


2. Αποστολές

Α. Για άνθη και φυτά

Παραδίδουμε τις παραγγελίες σας όλες τις ημέρες της εβδομάδος στη Θεσσαλονίκη και στην υπόλοιπη Ελλάδα. Στον υπόλοιπο κόσμο ανάλογα με τους όρους κάθε χώρας. Σε περιόδους αιχμής είναι καλύτερα να δίνετε την παραγγελία σας τουλάχιστον μία μέρα πριν την επιθυμητή ημερομηνία παράδοσης. Περίοδοι αιχμής είναι ο μήνας Δεκέμβριος, 1-7 Ιανουαρίου, 14 Φεβρουαρίου, η γιορτή της μητέρας.

Για τις ώρες παράδοσης γίνεται συνεννόηση από εμάς με τον παραλήπτη.

  1. Αν δεν γίνει παράδοση λόγω λανθασμένων στοιχείων που μας δώσατε δεν φέρουμε ευθύνη. Δεν επιστρέφουμε χρήματα.

  2. Αν δεν γίνει παράδοση την ημέρα που ζητάτε, εξ αιτίας του παραλήπτη (π.χ. λείπει τις ώρες λειτουργίας των καταστημάτων μας ή μας ζήτησε ο ίδιος να κάνουμε την παράδοση άλλη μέρα κ.α.) τότε δεν φέρει καμία ευθύνη το Bouquet. Η παραγγελία εκτελείται όταν βρούμε τον παραλήπτη.

  3. Σε περίπτωση που ο παραλήπτης αρνηθεί να παραλάβει την παραγγελία, η παραγγελία θεωρείται εκτελεσμένη και δεν επιστρέφονται χρήματα στον αποστολέα.

  4. Σε περίπτωση παράδοσης σε νοσοκομείο ή ξενοδοχείο κλπ ο παραλήπτης σαν ασθενής ή πελάτης αν αναχωρήσει και είναι αδύνατον να τον βρούμε η ευθύνη επιβαρύνει τον αποστολέα και δεν επιστρέφονται χρήματα σε αυτόν.

  5. Αν δεν γίνει παράδοση της παραγγελίας σας από δικό μας λάθος σας επιστρέφουμε την αξία της παραγγελίας.

  6. Η παραγγελία θα θεωρείται παραδοθείσα και εάν την παραλάβει και άλλο άτομο στην ίδια κατοικία ή χώρο εργασίας που συγκατοικεί ή συνεργάζεται με τον παραλήπτη ή όποιος στον χώρο που αναγράφεται σαν διεύθυνση μας δηλώσει ότι είναι ο ίδιος ο παραλήπτης.

Β. Είδη γάμου και βάπτισης

Για τα υπόλοιπα είδη μας αναφέρουμε σαν μέρες παράδοσης τις εργάσιμες μέρες. Αυτό σημαίνει κάθε μέρα εκτός Σαββάτου και Κυριακής και επισήμων αργιών. Θα σας ενημερώσουμε αμέσως για οποιαδήποτε καθυστέρηση και καινούρια ημερομηνία παράδοσης .

Για τα είδη γάμου, είδη βάπτισης, προσκλητήρια, μπομπονιέρες κ.α πρέπει να δώσετε την παραγγελία σας τουλάχιστον 45 μέρες πριν για παράδοση στην Ελλάδα (όλες οι περιοχές) ή τουλάχιστον 60 μέρες για παράδοση σε χώρες εκτός Ελλάδας.

 

  1. Αν δεν γίνει παράδοση λόγω λανθασμένων στοιχείων που μας δώσατε δεν φέρουμε ευθύνη. Δεν επιστρέφουμε χρήματα.

  2. Αν δεν γίνει παράδοση την ημέρα που ζητάτε, εξ αιτίας του παραλήπτη (π.χ. λείπει τις ώρες λειτουργίας των καταστημάτων μας ή μας ζήτησε ο ίδιος να κάνουμε την παράδοση άλλη μέρα κ.α.) τότε δεν φέρει καμία ευθύνη το Bouquet. Η παραγγελία εκτελείται όταν βρούμε τον παραλήπτη.

  3. Αν δεν γίνει παράδοση την ημέρα που ζητάτε από λάθος ή καθυστέρηση της μεταφορικής εταιρίας τότε δεν φέρει καμία ευθύνη το Bouquet. Η παραγγελία θα εκτελείται προγραμματισμένα από την μεταφορική εταιρία.

  4. Αν δεν γίνει παράδοση της παραγγελίας σας από δικό μας λάθος σας επιστρέφουμε την αξία της παραγγελίας.

  5. Η παραγγελία θα θεωρείται παραδοθείσα και εάν την παραλάβει και άλλο άτομο στην ίδια κατοικία ή χώρο εργασίας που συγκατοικεί ή συνεργάζεται με τον παραλήπτη ή όποιος στον χώρο που αναγράφεται σαν διεύθυνση μας δηλώσει ότι είναι ο ίδιος ο παραλήπτης.


3. ‘Έλλειμμα και ζημιές κατά την μεταφορά
Όταν εσείς ή το άτομο που παραλαμβάνει τα αγαθά εκ μέρους σας υπογράψει την παραλαβή, δέχεστε ότι τα προϊόντα είναι χωρίς ζημιά και ότι όλα στην αποστολή έχουν παραληφθεί. Αν τα προϊόντα έχουν ζημιωθεί και μας ενημερώσετε κατόπιν υπογραφής δεν θα μπορούμε να έχουμε εξηγήσεις από την εταιρία μεταφορών. Παρακαλούμε να ελέγξετε τα αγαθά το γρηγορότερο δυνατό από την παραλαβή και ενημερώστε μας αν υπάρξει πρόβλημα. Αν δεν είστε το άτομο που υπέγραψε για την παραλαβή είναι δική σας η ευθύνη να εξασφαλίσετε ότι το άτομο που θα υπογράψει έχει ενημερωθεί και να γνωρίζει τι κάνει.

Εταιρική πολιτική

Το Bouquet flowers χρησιμοποιεί τις πληροφορίες που εσείς δίνετε ΜΟΝΟ για να αγοράσετε ένα προϊόν και να αποσταλεί σε εσάς ή σε κάποιον τρίτο. Δεν κρατάμε κανένα αρχείο από τα προσωπικά σας δεδομένα μετά από την ολοκλήρωση των συναλλαγών.

Δεν μοιραζόμαστε τις προσωπικές σας πληροφορίες με κανένα άλλο οργανισμό, σε οποιαδήποτε περίπτωση.

Μπορεί να θελήσουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας στο μέλλον για να σας ενημερώσουμε για τα τελευταία νέα μας και προσφορές προϊόντων.

English

Terms and Conditions

 

1.      General

Please read these terms and conditions prior to placing your order. By placing an order with Bouquet you agree to the terms and conditions stated.

 

Any reference to Bouquet/ Bouquet flowers/ design by Bouquet/ Us/ our shops/ company/ seller/ will mean Bouquet flowers at 127 Tsimiski str and Bouquet flowers at 43 Georgiou str. that sell or supply the flowers, fresh and/or dried, plants, candles, wedding accessories, stefana, bombonieres, metal stands, glass vases, stands in general, baptism accessories, invitations etc

 

Any reference to You/ Buyer/ Customer/ Sender will mean the person detailed on the sales invoice.

 

We are committed to protecting your privacy. We only use the information we collect lawfully (in accordance with the Data Protection Act 1998).

These terms and conditions do not affect your statutory rights as a consumer.

Greek law governs transactions and Greek law will settle any dispute in transactions.

 

2.      Orders

Orders placed via our online shop are mere orders to purchase and will not be accepted or binding upon us until confirmed or acknowledged in writing by us by means of invoice or statement. The automatically produced order confirmation email is purely an acknowledgement that you have submitted your order to us and allows you to check if you have entered all the necessary information correctly. After the confirmation of reception of your order from us there cannot be cancellation of the order on behalf of you.

 

The buyer is obliged to provide all the information that he is asked for during the placement of the order so that the order is placed correctly. If we do not receive all the information that we ask for through the order form we have on our website your order will be considered invalid and we are not responsible for it.

 

We retain the right to cancel any order at any time. If payment has been made, we will provide a full refund immediately.

3.      Payment

We will not dispatch goods or put goods on back order until payment is received in full. Payment can be made by credit card through our online shop.

4.      a. Price

We do our utmost to keep all prices and information on this web site up to date. However, occasionally information from our suppliers can change at short notice, so we must reserve the right to alter specifications and prices on the web site at short notice. For any changes you will be informed as soon as possible.

 

     b. Delivery charges

Prices listed on our website include delivery costs ONLY in the city of Thessaloniki. For the wider area of Thessaloniki, for the rest of Greece and the rest of the world there are extra delivery charges. The delivery charges for all of our products where they apply, they are the customer’s obligation and you will be informed about them.

5.      VAT.
All the prices shown on our website include 13% VAT for flowers and plants and 23% VAT for everything else.

 

6.      Limitations upon liability

We aim to ensure that all information on our web site is correct. However, we cannot be responsible for the use of the information given.

 

Advice given by Bouquet flowers staff on the telephone or by email is indicative and should be checked by the purchaser prior to order. Where advice has been given, is just an opinion without any committment

 

We always do our best to deliver goods within the timescale quoted at the time of ordering but sometimes there can be a delay, which outwits our control. As such, any dates we specify for the delivery of goods are approximate only and we shall not be liable for any losses, costs, damages, charges or expenses caused by any delay for delivery of the goods.

 

All the products are not always available. About the fresh flowers and plants we suggest that you give an alternative species; about the invitations- bombonieres- stefana etc in the event that the products are not available your order is automatically cancelled and you will be informed about it as soon as possible. In the case of no availability of the products and since we haven’t made any other expenses for the completion of your order, no charge will be made on your credit card.

Returns /Deliveries


1. Returns

We don’t accept returns under any circumstances for any of our products. Flowers and plants are delicate and breakable and invitations, bombonieres, stefana etc are handmade and fabricated especially for every customer /order.


2. Deliveries

Α. For flowers and plants

We deliver your orders every day of the week in Thessaloniki and in the rest of Greece. For the rest of the world it is proportionally with the terms of each country. In high season periods it is better to place your order at least one-day prior the desired delivery date. High season periods are the month of December 1-7 of January 14 of February, mother’s day.

We arrange and agree the delivery time with the recipient.

 

1.      If we don’t deliver the products due to false or wrong information that you gave us we are not responsible. We do not refund payment.

2.      If we don’t deliver the products on the date you have asked us for, because of the recipient’s fault (example. is away during our opening hours, or he/she asked us to deliver the products on a different date etc) then Bouquet is not responsible for the delay. The products will be delivered when we reach the recipient.

3.      In case the recipient refuses to accept the order, the order will be considered delivered and no money will be refunded to the sender.

4.      In case of delivering the order to a hospital or hotel etc and the recipient as a patient or as a guest etc has departed and it is impossible for us to reach him/her the responsibility is the senders and no money will be refunded to him/her.

5.      If the goods are not delivered by our mistake, we return the value of the goods.

6.      The order will be considered delivered and if some other individual than the recipient receives the goods at the same residence or work place that lives or collaborates with the recipient or anyone else in the place that is stated as recipients address who declares to us that is the recipient.

 

B. Wedding and Baptism accessories

For the rest of our products we state as delivery days, working days. This means every day except Saturday and Sunday and national holidays. We will notify you immediately for any delay and the new delivery date.

For wedding and baptism accessories, invitations, bombonieres etc you must place your order at least 45 days prior to desired delivery date for Greece (all areas) or at least 60 days prior to desired delivery date for countries except Greece.

 

1.      If we don’t deliver the products due to false or wrong information that you gave us we are not responsible. We do not refund payment.

2.      If we don’t deliver the products on the date you have asked us for, because of the recipient’s fault (example. is away during our opening hours, or he/she asked us to deliver the products on a different date etc) then Bouquet is not responsible for the delay. The products will be delivered when we reach the recipient.

3.      If the goods aren’t delivered on the desired delivery date by mistake or fault of the Courier Company then Bouquet is not responsible for the delay. The order will be delivered as scheduled by the courier company.

4.      If the goods are not delivered by our mistake, we return the value of the goods.

5.      The order will be considered delivered and if some other individual than the recipient receives the goods at the same residence or work place that lives or collaborates with the recipient or anyone else in the place that is stated as recipients address who declares to us that is the recipient.

 

3. Shortages and damage in transit

Once you or the person receiving the goods on your behalf has signed for them you have accepted that the goods are undamaged and that everything on the invoice/packing slip has been received. If goods are damaged and you inform us after signing for them we may not be able to make a claim from the couriers. Please inspect the goods as soon as possible after receipt and notify us immediately if there is a problem. If it is likely that you will not be the person signing for the goods (such as deliveries to a work address) it is your responsibility to ensure that the person signing knows what they are doing.

 

Company policy

 

Bouquet flowers are using the information that you provide us ONLY to buy a product and to send it to you or a third party. We don’t keep any record of you personal data after the completion of the trade.

None of your details are passed on to a third party under any circumstances.

We may want to contact you in the future to inform you about our latest news or offers.

 

 


SHIPPING WORLDWIDE
SECURE PAYMENTS
SHIPPING WORLDWIDE
SECURE PAYMENTS